Testovací portál

V období do 31.12.2025 probíhá ověřovací provoz portálu. Všechny funkcionality jsou k dispozici. Žádáme, abyste případné problémy nahlásili zde.

Žádost o poskytnutí informací dle zákona č. 123/1998 Sb., o právu na informace o životním prostředí"

Poskytování informací o životním prostředí se řídí zvláštním právním předpisem.

 

Informacemi o životním prostředí (ŽP) se rozumí zejména informace o:

  • stavu a vývoji ŽP
  • připravovaných nebo prováděných činnostech a opatřeních, které mají vliv na ŽP
  • stavu složek ŽP
  • správních řízeních ve věcech ŽP
  • posuzování vlivů na ŽP

 

Jakým způsobem podat žádost:

Jakýmkoliv způsobem - ústně (v případě požadavku na písemnou odpověď může být požadováno písemné podání žádosti), písemně, elektronicky.

 

Komu podat žádost:

  • osobně do protokolu na adrese: Městský úřad Sokolov, Rokycanova 1929, 356 01 Sokolov
  • písemně na adresu: Městský úřad Sokolov, Rokycanova 1929, 356 01 Sokolov
  • datovou schránkou: ID DS  6xmrbxu
  • elektronicky na epodatelnu: epodatelna@mu-sokolov.cz, elektronický podpis není potřeba
  • telefonicky - kontakty Městského úřadu Sokolov

 

Formulář žádosti:

Není předepsán, lze napsat volnou formou, v žádosti musí být uvedeny identifikační údaje žadatele a musí být zřejmé, jaká informace je požadována. Žádost nemusí být odůvodněna.

 

Lhůta pro poskytnutí informací:

Lhůta činí 30 dní od obdržení žádosti.

 

Správní poplatek:

Poskytnutí informací nepodléhá správnímu poplatku.

Žadatel může být vyzván k úhradě nákladů za pořizování kopií dle sazebníku úřadu.

 

Povinný subjekt:

Městský úřad Sokolov - samospráva města, státní správa pro území města a obvodu obce s rozšířenou působností.

 

Předpis, podle kterého se postupuje:

zákon č. 123/1998 Sb., o právu na informace o životním prostředí, ve znění pozdějších předpisů

 

 

Úřední hodiny

Pondělí 8:00 – 17:00
Úterý 8:00 – 14:00
Středa 8:00 – 17:00
Čtvrtek 8:00 – 14:00
Pátek 8:00 – 12:00
Sobota zavřeno
Neděle zavřeno

Vaše žádost se zakládá, prosím vyčkejte...